
Slotsbryllup
Hold bryllup i herregårdens smukke omgivelser sammen med familie og venner. Det er muligt at leje hele herregården uden andre gæster. Største sal kan dækkes til 120 kuverter.
Se PDF Bryllup her
Bryllup om lørdagen
Vi foreslår bryllupsfest a 598 kr. tillæg lørdag 100 kr.
Velkomstdrink med mousserende vin inden middagen
3-retters middag
Kaffe, te og sødt
Betjening i det fulde tidsrum. Leje af stuer og sale til middag, kaffe og dans (momsfrit)
Planlægning, festopdækning, standard pynt og ledelse af arrangement

Opgraderinger
Fest arrangeres efter jeres ønsker. Nedenfor er forskellige muligheder nævnt til inspiration.
Eftermiddags arrangement
Inviter gæsterne til reception i haven. Vielse kan forrettes med stoleopstilling og blomster. Efter skåles i champagne og der serveres bryllupskage. Vælg en buffet med øl, vand og kaffe. Det er tid til fotografering og det er tradition, at bruden kaster brudebuketten over skulderen til en ugift kvinde, der derpå kommer næst i tur.


Middag
Vi anbefaler at gå tidligt til bords for at have tid til taler. Overlad ansvaret til Toastmasteren, der koordinerer servering og indslag. Menuen aftales med køkkenchefen og kan udvides med flere retter. Få inspiration i vores Selskabsmenukort.
Bar
Det er tradition, at brudeparret valser kl. 24. Derpå er det muligt at fortsætte festen med bar og dans. 2 timer fri bar med øl, vin og vand pris 198 kr.
Natmad serveres fra 98 kr.
Værelser
Reserver ved et klik på fanen book
Sophiendal har værelser til overnattende gæster fra standard til suiten, der kan tilbydes brudeparret U/B.
Er der behov for overnatning, tilbydes gæsterne rabat når de oplyser at være jeres gæster. Udpakning af gaver udskydes ofte til at foregår ved morgenmaden.

Inviter jeres gæster til en bryllupsweekend og nyd samværet med friske og veludhvilet gæster.

Sophiendal Slotshotel er en del af Danske Slotshoteller. Danske Slotshoteller består af historiske slotte og herregårde.
Kontakt:
Telefon: ( +45 ) 86 944 788
E-mail: [email protected]
Addresse: Låsbyvej 82, 8660 Skanderborg
Vi anbefaler at gå tidligt til bords for at have tid til taler. Overlad ansvaret til Toastmasteren, der koordinerer servering og indslag. Menuen aftales med køkkenchefen og kan udvides med flere retter. Få inspiration i vores Selskabsmenukort.
Vi anbefaler at gå tidligt til bords for at have tid til taler. Overlad ansvaret til Toastmasteren, der koordinerer servering og indslag. Menuen aftales med køkkenchefen og kan udvides med flere retter. Få inspiration i vores Selskabsmenukort.